Výzkum přidané hodnoty výuky matematiky
Nabízíme všem učitelům, kteří chtějí získat představu o účinnosti výuky matematiky v jejich třídách účast na výzkumu přidané hodnoty matematiky.
Výzkum si organizují jednotlivý učitelé ve svých třídách sami.
Výzkum bude probíhat ve třech krocích:
- na počátku prvního roku testování vstupní úrovně a vztahu žáků k matematice,
- na začátku třetího ročníku testování znalostí úvodní části matematiky (základní poznatky, rovnice, funkce),
- na konci čtvrtého ročníku testování výstupní úrovně.
Hlavním cílem je změření přidané hodnoty výuky matematiky během čtyř let gymnaziálního studia a získat porovnání se situací v jiných třídách a na jiných školách.
První informace získáte ihned, protože ze vstupního testu se dovíte, jaká je úroveň Vašich studentů v porovnání s ostatními třídami, které budou testovány.
O zveřejňování výsledků své třídy rozhoduje každý z učitelů, automaticky zveřejňovány budou pouze průměrné dosažené výsledky.
Hlavním cíle výzkumu je zjistit vliv vyučovacích metod (hlavně proaktivní) na přidanou hodnotu výuky.
Pokud se chcete výzkumu zúčastnit, napište na adresu martin@krynicky.cz (kvůli zaslání vstupního testu, který je nutné zadat, co nejdříve po nástupu do prvního ročníku), pokud víte o učiteli, kterého by tato akce zajímala, dejte mu vědět.